Op deze pagina vindt u een overzicht van vragen die ons vaker worden gesteld. De vragen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën. Bekijk direct onze antwoorden!
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Bij de huurprijs van een villa, bungalow, chalet en appartement is inbegrepen:
Reserveringskosten, BTW en eindschoonmaak.
Niet bij de huurprijs inbegrepen zijn de verplichte bijkomende kosten:
Gemeentelijke heffingen, bedlinnen.
Optioneel bij te boeken is o.a. deelname aan het annuleringsfonds, handdoeken en keukendoeken.
U kunt in één keer betalen of kiezen voor betalen in 2 termijnen. Voor de service van het betalen in termijnen brengen wij kosten ('betaalgemak') in rekening.
Indien u uw huisdier(en) mee wilt nemen op vakantie, kunt u dit direct bij het uitzoeken van uw accommodatie of kampeerplaats bij het reisgezelschap aangeven. Ons aanbod wordt dan gefilterd en er worden dan alleen nog accommodaties en/of kampeervelden getoond waar uw huisdier welkom is. De bijkomende kosten worden getoond op uw reserveringsoverzicht tijdens het maken van de boeking.
Er zijn maximaal 2 huisdieren per accommodatie/ kampeerplaats welkom, tenzij anders aangegeven. Wilt u met meer huisdieren komen, neem dan contact met ons op.
Huisdieren welkom:
Strikt huisdiervrij:
Alle accommodaties beschikken standaard over een volledige inrichting voor het genoemde aantal personen. Als u op één van onderstaande links klikt opent een PDF met gedetailleerde informatie over de inventaris van de betreffende accommodatie.
Onderstaand treft u het tijdstip waarop u gebruik kunt maken van uw accommodatie/kampeerplaats. U bent uiteraard al eerder welkom om u aan te melden en gebruik te maken van de faciliteiten. Ook op uw vertrekdag kunt u nog gebruik maken van de faciliteiten.
Mijn Vakantie is uw persoonlijke online omgeving waar wij al uw vakantiegegevens overzichtelijk voor u hebben verzameld: https://www.krim.nl/mijn-vakantie/login
U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.
* De aankomsttijd kan variëren, afhankelijk van de gekozen accommodatie.
U ontvangt een voorlopige bevestiging. Zodra de betaling volledig binnen is, ontvangt u de definitieve bevestiging.
Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk.
Vanaf 14 dagen na het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren als volgt:
- meer dan drie maanden voor ingangsdatum 15% van de overeengekomen prijs
- binnen drie tot twee maanden voor ingangsdatum 50% van de overeengekomen prijs
- binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum 75% van de overeengekomen prijs
- binnen één maand voor de ingangsdatum 90% van de overeengekomen prijs
- op de dag van de ingangsdatum 100% van de overeengekomen prijs.
Daarnaast betaalt u € 28,90 annuleringskosten.
Het is raadzaam om een annuleringsverzekering af te sluiten of deel te nemen aan het Annuleringsfonds. Lees hier de voorwaarden. Als u betaald heeft met een recreatie-voucher, dan wordt de reissom ook weer in de vorm van een recreatie-voucher terugbetaald.
Ja, het is mogelijk een bungalow of appartement te kopen.
Wilt u weten welke accommodaties te koop staan of meer informatie?
De afdeling eigenaren is bereikbaar op tel. 0222 – 390 117.
De Gemeente Texel berekent per overnachting een bedrag aan toeristenbelasting.
Scholieren die Texel bezoeken in het kader van een schoolreis c.q. werkweek zijn vrijgesteld van toeristenbelasting.
Voor vragen kunt u contact opnemen met: Gemeente Texel, Bureau Belastingen & Vastgoed, telefoonnummer 0222-362174.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur.
Op al onze parken is een glasvezelkabel aangelegd. Dit zorgt voor een goede Wi-Fi verbinding op het hele terrein, op uw kampeerplaats of in uw accommodatie. Het gebruik van de Wi-Fi is gratis!